Gå til hovedindhold
Alle produkter fra WEEKDAY1.053

Køb Weekday tøj til mænd og kvinder

Svensk street mode mærke Weekday er et svensk mærke præget af ungdomskultur og street style. Mærket tilbyder en unik oplevelse og en nøje sammensat blanding af dame-, herre- og tilbehørssortimenter. Det, der senere blev Weekday, startede i 2000, da fire venner åbnede en lille butik i Stockholm ved navn Weekend. Oprindeligt kun åbent om lørdagen og søndagen, blev butikken så populær, at den udvidede åbningstiden til syv dage om ugen, hvilket skabte behov for et navneskifte. Weekday er i øjeblikket i 30 markeder og har butikker i 16 lande. Se vores udvalg af Weekday i vores online shop. Er gadekultur noget for dig? Se vores store udvalg hos ABOUT YOU. Selvom gadekultur i høj grad er en trend, som unge under 25 år nyder godt af, er den på ingen måde begrænset af denne kategori. Dem der finder denne stil attraktiv, vil elske at eje Weekday som er komfortable, men stilfulde tøj og dette er en af de mange grunde til, at dette mærke har haft så stor succes.

Hvad er hemmeligheden bag Weekday?

Et godt salg argument for Weekday-linjen er, at det kan hjælpe de fleste mennesker til at se trendy ud, fordi deres tøj passer de fleste kroppstyper og stoffernes farver ser flot ud med enhver hudfarve. Især studerende strømmer til vores butikker for at købe hverdagstøj, da vores priser er meget rimelige og mærket producerer tøj til en meget høj standard. Er du fan af ungdom og gadekultur? Hvis ja, bruger du så tøj fra Weekday-linjen? Har du set mærket i en af vores online shop ABOUT YOU? Vi vil meget gerne høre fra dig og lad os venligst vide, hvilken Weekday-vare der er din nuværende favorit! Scandi-mærket serverer minimalt design med et street-style twist – tænk rene linjer, forhøjet med farvepust. For garderobe klare tråde, shop casual hoodies, stofbukser og overgangsjakker, eller vælg en t-shirt, der passer til dit humør med alt fra tilbagelænede klassikere til legende slogans.

Weekdays passion for genbrug

For Weekdayer dette den eneste vej frem. De er på et punkt, hvor de accelererer deres forandringshastighed. Deres tankegang er at overveje sociale og miljømæssige konsekvenser af enhver beslutning, de træffer og fuldt ud integrere deres bæredygtighedsambitioner i deres forretningsstrategi. Det ansvar bliver en del af hver eneste af deres daglige beslutninger. Her vil de dele information om vores indflydelse, hvordan de arbejder hen imod deres mål om at nå netto-nul i 2040. Det vigtigste, du kan gøre for at mindske dit tøjs fodaftryk, er at bruge det i længere tid. Hvad synes du om deres fremgang? Vær sikker på at check vores store udvalg af tøj fraWeekday i ABOUT YOU online shop.