Gå til hovedindhold
02d
09t
07m
39s

Vi fejrer 5 år med ABOUT YOU: Op til -50% EKSTRA kun i APP’en

Hvordan betaler jeg med MobilePay?

Hvordan betaler jeg med MobilePay?

Når du skal betale med MobilePay på nettet, skal du først sikre dig, at dit kort er aktiveret til nethandel. Der er ikke nogen beløbsgrænser, når du betaler med MobilePay.

 

Hvorfor er der krav om stærk kundeautentifikation ved betaling?

Efter dit Swipe i MobilePay-appen, kan du i en periode risikere at blive mødt med endnu et godkendelseslag i form af f.eks. en sms-kode eller indtastning af NemID.

 

Hvor lang tid tager det, før betalingen vises på min bankkonto?

Når du betaler med MobilePay, debiterer tjenesten din bankkonto inden for en dag ved hjælp af SEPA-betalingsprotokollen. Når du har accepteret betalingen i MobilePay appen, er betalingen synlig med det samme på din bankkonto. Bemærk, at betalinger undertiden på grund af kvaliteten af ​​bankforbindelserne (dvs. forsinkelser i betalingstrafikken) kan blive forsinket.

 

Jeg vil gerne annullere min ordre. Hvordan modtager jeg en refusion?

Ved betaling med MobilePay bruger tjenesten dit kredit- eller betalingskort. Hvis du vil annullere din ordre, eller efter at du har returneret nogle varer, refunderes det beløb, der skal refunderes, til det samme kort, som du brugte med den oprindelige MobilePay betaling.

 

Skal jeg bekræfte hver betaling ved hjælp af mine online bankoplysninger?

Nej, det behøver du ikke. Når du betaler med MobilePay, bekræfter du betalingen ved et swipe. Du skal kun bruge dine bankoplysninger en gang, når du tilmelder dig som bruger til MobilePay.

 

Hvor mange kort kan jeg tilføje på MobilePay?

Du kan tilføje op til ti separate betalingskort til MobilePay. Ansøgningen kræver, at du vælger et primært betalingskort, som du selvfølgelig kan ændre. MobilePay bruger automatisk det primære betalingskort til betalinger. Før du betaler din ordre, er du naturligvis i stand til at vælge, hvilket kort du vil bruge.

 

Hvorfor lavede MobilePay en lille debetordre på min bankkonto ved registrering, uden jeg har købt noget?

Når du tilmelder dig MobilePay, udsteder tjenesten en lille debetordre på din bankkonto. Formålet med dette er at kontrollere, at betalingskortet udstedes til den bruger, der ønsker at tilmelde sig MobilePay. Efter en vellykket registrering annulleres debetordren automatisk.

 

Jeg har brug for at kontakte MobilePays support. Hvordan kan jeg kontakte dem?

Du kan kontakte MobilePays kundeservice via e-mail eller telefon. Du kan også finde en Hjælp-sektion i appen for yderligere spørgsmål.

Kundeservice [email protected]

+45 45 14 44 47

Åbningstider Mandag - Torsdag: 08:00 - 20:00

Fredag: 09:00 - 18:00

Lørdag - Søndag: 10:00 - 16:00

 

Hvor kan jeg finde mere information om MobilePay?

Du kan læse mere om MobilePay på hjemmesiden: https://www.mobilepay.dk/privat

Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Kundeservice

Fandt du ikke et brugbart svar?

Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.

Spørg om hjælp

Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Spørg om support
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)