Gå til hovedindhold
Hjælp

Ordre

Hvordan kan jeg bestille?Det er nemt at bestille hos ABOUT YOU! Når du har tilføjet de ønskede varer til din kurv, klikker du blot på "Til betaling" for at gå videre. Under bestillingsprocessen kan du nemtLæs videreHvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?For at se dine tidligere ordrer skal du logge ind på aboutyou.dk med din e-mail og adgangskode. Klik på kundekonto-ikonet: På hjemmesiden finder du det øverst til højre. I apLæs videreAccepterer I også internationale ordrer?Ordrer på aboutyou.dk kan kun leveres til Danmark. ABOUT YOU er dog tilgængelig i flere andre lande, herunder Belgien, Tyskland, Estland, Letland, Litauen, Nederlandene, Østrig, ScLæs videreHvad sker der, efter at min ordre er gennemført?Når din ordre er gennemført, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Denne indeholder: En oversigt over de bestilte varer Din fakturerings- og leveringsadresse Den valgteLæs videreHvad gør jeg, hvis den ønskede vare er udsolgt?Bare rolig – der er stadig en chance for, at du kan bestille varen senere! Vi kan desværre ikke garantere, om eller hvornår en vare kommer på lager igen. Men du kan tilmelde dig enLæs videreHvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?Vi beder om din fødselsdato for at sikre den bedst mulige service og en smidig ordrebehandling. Din fødselsdato hjælper os med: At skelne dig fra andre kunder med samme navn. ALæs videreSkal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?Ja, du skal have en kundekonto for at kunne handle hos ABOUT YOU. Oprettelsen er helt gratis og kan nemt ske via vores tilmeldingsformular.Læs videreKan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?Ja, du kan annullere din ordre, hvis den endnu ikke er blevet behandlet på vores lager. Vores lager bookes hurtigt, så det kan være, at annullering ikke længere er mulig efter kortLæs videreKan jeg nå at ændre leveringsadresse for en bestilling, der allerede er bekræftet?Desværre er det ikke muligt at ændre leveringsadressen, når først bestillingen er bekræftet. Ordrer behandles med det samme, og derfor kan vi ikke implementere ændringer i leveringLæs videreKan jeg også bestille over telefonen?Desværre er det ikke muligt at foretage bestillinger telefonisk hos ABOUT YOU. Vores kundeservice står dog klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål om at gennemføre en online-Læs videreKan jeg også bestille på mine mobile enheder?Ja, du kan nemt bestille fra både tablet og smartphone. Besøg blot ABOUT YOU-webshoppen via din mobile internetbrowser – hjemmesiden er optimeret til mobile enheder. Vi tilbyder ogLæs videreEr der en mindste ordreværdi?Der er som udgangspunkt ingen mindste ordreværdi hos ABOUT YOU. Dog kan der være en mindsteværdi for visse betalingsmetoder, og du vil blive informeret, hvis denne værdi overskrideLæs videreEr der en maksimal ordreværdi?Der er ingen fast maksimal ordreværdi hos ABOUT YOU. Det maksimale beløb, du kan bestille for, afhænger af den valgte betalingsudbyder.Læs videre