SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hjælp
Returforsendelse og refusion
Hvordan sender jeg en vare retur?Når du ønsker at returnere en vare, skal du bruge den returetikette og returseddel, der følger med i din pakke. Følg disse enkle trin:
Læg varen i dens originale emballage.
VedLæs videreHvor lang tid tager det normalt, inden jeg modtager min refusion?Når vi har modtaget og kontrolleret din returforsendelse, vil du modtage din refusion inden for 14 dage via den betalingsmetode, du brugte til at afgive ordren.Læs videreEr det muligt at foretage en direkte ombytning af en returneret vare?Desværre er det ikke muligt at foretage en direkte ombytning af en returneret vare. Når vi har modtaget og kontrolleret din returvare, refunderer vi pengene til den betalingsmetodeLæs videreFår jeg mine forsendelsesomkostninger refunderet, når jeg returnerer min ordre?Ja, du får fuld refundering af din ordre, inklusive forsendelsesomkostningerne, når du returnerer hele ordren.Læs videreDu kan ikke se din returnering i din ordreoversigt?Når du har afleveret din returpakke i den valgte pakkeshop, vil du kunne se status på din returnering i din ordreoversigt. Vær opmærksom på, at det kan tage lidt tid, før denne staLæs videreHvad sker der med mine returforsendelser, når jeg sender dem tilbage til jer?Når du har pakket din returforsendelse i sin originale emballage og afleveret den til den nærmeste pakkestation, sendes den til vores returlager.
Processen, når returforsendelsen aLæs videreHvad gør jeg, hvis min artikel er blevet beskadiget under forsendelsen?Hvis en af de artikler, vi har sendt dig, er beskadiget, fejlbehæftet eller på anden måde ikke er i orden, kan du reklamere over artiklen og sende den tilbage til os med returseddeLæs videreHvor kan jeg indlevere min returforsendelse?Du kan indlevere din returforsendelse i både pakkeshops og postfilialer hos GLS. Hvis din returforsendelse er afsendt direkte fra en af vores handelspartnere, skal du sende den dirLæs videreHvordan kan jeg reklamere over en artikel?Hvis du har nogen grund til at klage eller har brug for at gøre et garantikrav gældende, hjælper vi dig gerne.
Alle varer, du køber hos os, leveres med en lovpligtig garantiperiodeLæs videreSkal jeg betale for returforsendelsen?
Nej, ABOUT YOU betaler for portoen til returforsendelsen. Det er gratis for dig at returnere varer.
Læs videreInden for hvilken tidsfrist kan jeg returnere en vare?Hos ABOUT YOU har du 100 dage fra modtagelsen af dine varer til at returnere en artikel til os.
Du kan finde yderligere oplysninger om fortrydelsesretten i vores generelle forretniLæs videreJeg har ikke længere en returetiket. Hvordan får jeg en ny?Du kan nemt downloade en ny returetiket fra din kundekonto hos ABOUT YOU og udskrive den:
Log på din kundekonto på aboutyou.dk med din e-mail-adresse og adgangskode.
Klik på koLæs videreModtager jeg en bekræftelse, når I har modtaget mine varer retur?Ja, du vil modtage en bekræftelse fra os, når vi har modtaget dine returvarer.
Bemærk, at returnerede produkter behandles separat, hvilket betyder, at du kan modtage flere bekræfteLæs videreHvordan får jeg mine penge tilbage?Din refusion bliver altid overført via den betalingsmetode, du anvendte ved købet:
Kreditkort → Beløbet refunderes til dit kreditkort.
PayPal → Refusionen indsættes på din PayPLæs videreHvilken adresse skal jeg sende varerne retur til?Den nøjagtige returadresse står på leveringssedlen, som følger med din ordre.
Hvis du ikke længere har leveringssedlen, kan du:
Logge ind på www.aboutyou.dk.
Generere en ny retLæs videre
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)