SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget artikel?
Hvis en af de varer, vi har leveret, er beskadiget, eller på en eller anden ikke er i orden, kan du selvfølgelig – under angivelse af returårsagen – sende den tilbage til os helt omkostningsfrit ved hjælp af returetiketten. Alle oplysninger om returforsendelser finder du i "Hvordan sender jeg en pakke retur?". Så snart vi har modtaget returvaren og kontrolleret den, refunderer vi dig iht. den betalingsmetode, du har angivet.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvor lang er leveringstiden?
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg har afgivet min ordre korrekt?
Hvad bliver fragtomkostningerne?
Hvad er en dellevering?
Hvilke transportfirmaer anvender I til at sende min pakke?
Kan min leveringsadresse være forskellig fra min faktureringsadresse?
Find yderligere svar her
Hvor lang er leveringstiden?
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg har afgivet min ordre korrekt?
Hvad bliver fragtomkostningerne?
Hvad er en dellevering?
Hvilke transportfirmaer anvender I til at sende min pakke?
Kan min leveringsadresse være forskellig fra min faktureringsadresse?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)