SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget artikel?
Hvis en af de varer, vi har leveret, er beskadiget eller på anden måde ikke er i orden, kan du sende den retur til os uden omkostninger. Angiv returårsagen, og brug returetiketten til at sende varen tilbage. Alle oplysninger om returforsendelser finder du under "Hvordan sender jeg en pakke retur?".
Når vi har modtaget og kontrolleret returvaren, refunderer vi dig via den betalingsmetode, du har angivet.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvor lang er leveringstiden?
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg har afgivet min ordre korrekt?
Hvad bliver fragtomkostningerne?
Hvad er en dellevering?
Hvilke transportfirmaer anvender I til at sende min pakke?
Kan min leveringsadresse være forskellig fra min faktureringsadresse?
Find yderligere svar her
Hvor lang er leveringstiden?
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg har afgivet min ordre korrekt?
Hvad bliver fragtomkostningerne?
Hvad er en dellevering?
Hvilke transportfirmaer anvender I til at sende min pakke?
Kan min leveringsadresse være forskellig fra min faktureringsadresse?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)