SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg har afgivet min ordre korrekt?
Hvis du ønsker at tjekke, at din ordre er afgivet korrekt, kan du se i ordrebekræftelsen, som vi har sendt dig via e-mail.
Desuden kan du i din kundekonto finde dine ordrer i rubrikken "Ordrer".
Skulle du alligevel have spørgsmål til din bestilling, kan du altid nå vores kundeservice på e-mail-adressen [email protected].
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvor lang er leveringstiden?
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvad bliver fragtomkostningerne?
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget artikel?
Hvad er en dellevering?
Hvilke transportfirmaer anvender I til at sende min pakke?
Kan min leveringsadresse være forskellig fra min faktureringsadresse?
Find yderligere svar her
Hvor lang er leveringstiden?
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvad bliver fragtomkostningerne?
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget artikel?
Hvad er en dellevering?
Hvilke transportfirmaer anvender I til at sende min pakke?
Kan min leveringsadresse være forskellig fra min faktureringsadresse?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os