Gå til hovedindhold

Du kan ikke se din returnering i din ordreoversigt?

Når du har afleveret din returpakke i den valgte pakkeshop, kan du se status på returneringen i din ordreoversigt. Bemærk, at det kan tage lidt tid før denne status er tilgængelig.

I få særlige tilfælde har vi ikke adgang til sporingsdata for din pakke, og så kan vi desværre ikke give dig information herom:
- Hvis du ikke har brugt den medsendte returlabel, men i stedet selv har genereret en fra din konto eller brugt en label genereret af vores kundeservice.
- For nogle produkter har vi et par pålidelige partnere, der håndterer forsendelsen. Hvis din returpakke er sendt med en af disse, har vi ikke adgang til status for din returnering.


Hvis ABOUT YOU er nyt i dit land, har vi desværre ikke adgang til data fra din lokale logistik partner endnu, men vi arbejder ihærdigt på dette. Så hold dig opdateret!

Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Kundeservice

Fandt du ikke et brugbart svar?

Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.

Spørg om hjælp

Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Spørg om support
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)