Gå til hovedindhold
02d
02t
29m
28s

Vi fejrer 5 år med ABOUT YOU: Op til -50% EKSTRA kun i APP’en

Kan jeg ændre min leveringsadresse efter at have afgivet min ordre?

Vi beder dig have forståelse for, at ABOUT YOU ikke efterfølgende har mulighed for at ændre en leveringsadresse, når først bestillingen er afgivet. Ordrer bearbejdes med det samme, og det er derfor ikke muligt at implementere en ændring. Hvis din leveringsadresse ikke findes, eller hvis din forsendelse ikke kunne leveres, kommer pakken tilbage til os. Så snart pakken er ankommet hos os og er kontrolleret, refunderer vi dig via den betalingstype, som du har angivet.

Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Kundeservice

Fandt du ikke et brugbart svar?

Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.

Spørg om hjælp

Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Spørg om support
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)