01d
07t
32m
56s
Tidlige sommertilbud: Op til -40% EKSTRA
SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ønsker at foretage en reklamation?
Hvis en af de varer, vi har leveret, er beskadiget, eller på en eller anden ikke er i orden, kan du selvfølgelig - under angivelse af reklamationsgrunden - sende den tilbage til os helt omkostningsfrit ved hjælp af returetiketten. Alle oplysninger om returforsendelser finder du i "Hvordan sender jeg en pakke retur?". Så snart vi har modtaget returvaren og kontrolleret den, refunderer vi dig iht. den betalingsmetode, du har angivet.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Chat med os
Få hjælp 24/7 fra vores Chatbot og undgå ventetid.
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)