SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Ifølge sporingslinket er min levering blevet "elektronisk overført", men status er ikke videreført efter dette. Hvornår vil processen gå videre?
Antallet af ordrer er meget højt under Black Friday, og derfor tager det desværre lidt længere tid for vores fragtpartnere at afhente pakkerne. Vi er i tæt dialog med dem for at sikre, at din pakke kommer frem til dig hurtigst muligt.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Jeg bestilte noget på Black Friday. Nu ser jeg, at varen er endnu billigere på Cyber Monday - hvad skal jeg gøre?
Jeg har modtaget en forkert størrelse eller farve. Hvordan får jeg den rigtige størrelse/farve med Black Friday rabatten?
Inkludere Black Friday-relaterede kampagner alle varer i shoppen?
Jeg har ikke modtaget en returbekræftelse, hvordan kan jeg være sikker på, at min returnering er nået frem til jer?
Jeg kan ikke se kampagnen i min app. Hvad kan jeg gøre for at få gavn af kampagnen?
Find yderligere svar her
Jeg bestilte noget på Black Friday. Nu ser jeg, at varen er endnu billigere på Cyber Monday - hvad skal jeg gøre?
Jeg har modtaget en forkert størrelse eller farve. Hvordan får jeg den rigtige størrelse/farve med Black Friday rabatten?
Inkludere Black Friday-relaterede kampagner alle varer i shoppen?
Jeg har ikke modtaget en returbekræftelse, hvordan kan jeg være sikker på, at min returnering er nået frem til jer?
Jeg kan ikke se kampagnen i min app. Hvad kan jeg gøre for at få gavn af kampagnen?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Chat med os
Få hjælp 24/7 fra vores Chatbot og undgå ventetid.
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)























































