Gå til hovedindhold
Hjælp

Black Friday

Jeg bestilte noget på Black Friday. Nu ser jeg, at varen er endnu billigere på Cyber ​​Monday - hvad skal jeg gøre?Vi vil ikke kunne trække den nuværende kampagnerabat fra dit tidligere køb, men du er velkommen til at bestille de samme varer med den nuværende kampagnereduktion. Du kan returnereLæs videreIfølge sporingslinket er min levering blevet "elektronisk overført", men status er ikke videreført efter dette. Hvornår vil processen gå videre?Antallet af ordrer er meget højt under Black Friday, og derfor tager det desværre lidt længere tid for vores fragtpartnere at afhente pakkerne. Vi er i tæt dialog med dem for at siLæs videreJeg har modtaget en forkert størrelse eller farve. Hvordan får jeg den rigtige størrelse/farve med Black Friday rabatten?Først og fremmest undskylder vi virkelig den ulejlighed, som dette har forårsaget dig. Du skal bare returnere varen ved hjælp af den vedlagte returseddel og efterlade en besked medLæs videreInkludere Black Friday-relaterede kampagner alle varer i shoppen?Hvilke varer den aktuelle kampagne gælder for, fremgår af kampagnebannerne og i betingelserne. Vær opmærksom på, at nogle enkelte varer kan være undtaget fra udsalget, men du vil nLæs videreJeg har ikke modtaget en returbekræftelse, hvordan kan jeg være sikker på, at min returnering er nået frem til jer?Returneringsprocessen kan tage op til 14 dage. Hvis det tager lidt længere tid, skal du ikke være bekymret, da der er travlt i disse tider. Brug venligst vores forsendelsespartnersLæs videreJeg kan ikke se kampagnen i min app. Hvad kan jeg gøre for at få gavn af kampagnen?Sørg for altid at have den nyeste version af appen, og vælg det rigtige land i dine indstillinger. Du kan opdatere til den nyeste app-version i App Store eller Google Play-butikkenLæs videre