Gå til hovedindhold

Hvordan kan jeg reklamere over en artikel?

Hvis du har nogen grund til at klage eller har brug for at gøre et garantikrav gældende, hjælper vi dig gerne.

Alle varer, du køber hos os, leveres med en lovpligtig garantiperiode på 2 år. Hvis du opdager en defekt ved din vare inden for disse to år, skal du kontakte vores kundeservice. Oplys venligst dit ordrenummer og varenummer samt en kort beskrivelse af problemet og, hvis muligt, et foto. Bemærk, at garantien ikke dækker normal slitage eller skader, der skyldes forkert håndtering.

Sådan returnerer du en vare under garanti:

  • Brug retursedlen og noter årsagen til reklamationen på den, så vi hurtigt kan behandle din anmodning.
  • Når varen er ankommet til vores lager, vil vi kontrollere den. Denne proces kan tage op til 6 uger.

Hvis varen opfylder vores garantibetingelser, refunderer vi naturligvis købsprisen til dig. Hvis varen ikke opfylder garantibetingelserne, vil din reklamation blive afvist, og varen vil blive sendt gratis tilbage til dig.

Du kan selvfølgelig genbestille den ønskede vare, så snart du har sendt den retur. Du behøver ikke vente på at få din yndlingsvare igen!

Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.